ماساژ سینه

زیبایی و تناسب اندام

انواع ماساژ سینه ماساژ سینه برای بزرگ کردن سایز آن با ظهور فناوری‌های جدید، پزشکان روش‌های جراحی پیچیده‌ای را برای بزرگ کردن سینه پیشنهاد می‌کنند. این در حالی است که ماساژ سینه یک جایگزین طبیعی و موثر برای بزرگ کردن سینه به طریق جراحی است. برخی از زنان وسواس زیادی به داشتن سینه‌های بزرگ دارند. چراکه سایز مناسب سینه نه تنها شما را زیباتر می‌کند، بلکه حس اعتماد به نفس شما را نیز تقویت می‌کند.

به طوری که طبق برخی از مطالعات، زنانی که سینه‌های بزرگ دارند، نسبت به آن‌هایی که سینه‌های آویزان دارند، حس اعتماد به نفس بیشتری دارند. برای افزایش سایز سینه، می‌توانید ماساژ پستان را با کمک روغن‌های ضروری که باعث افزایش جریان خون در بافت‌های فیبری زیرین سینه و در نتیجه بزرگ شدن پستان می‌شوند، انجام دهید. لازم به ذکر است که این روغن‌ها خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست سینه شما را نیز بهبود می‌بخشند. ماساژ پستان‌ها علاوه بر افزایش سایز، غدد درون ریز شما را نیز تحریک می‌کند و باعث ترشح هورمون‌های ضد پیری می‌شود که از کشیدگی و افتادگی سینه‌ها جلوگیری می‌کند.

به عنوان مثال، مطالعه‌ای که بر روی زنان باردار انجام شده است، نشان می‌دهد کسانی که سینه‌های خود را به طور منظم ماساژ می‌دهند، در پایان بارداری، علائم کشیدگی کمتری را در پوست پستان خود تجربه کردند. متخصصان برای افزایش سایز سینه، توصیه می‌کنند هر روز پانزده دقیقه سینه‌های خود را با استفاده از روغن بادام ماساژ دهید. این امر، به زیبایی ظاهر سینه‌های شما و جلوگیری از کشیدگی پوست آن در دوران بارداری کمک می‌کند.

مرحله 1: گرم‌کردن دست‌ها با مالش کف دست‌ها به یکدیگر اولین قدم این است که کف دست خود را به هم بمالید تا کمی گرم شود (زیرا هدف اصلی ماساژ – به‌خصوص برای افزایش سایز پستان‌ها – القای مقداری گرما و آرامش بخشی است). هنگامی که دستان شما به‌اندازه کافی گرم شد، باید آن‌ها را به آرامی روی سینه‌های خود قرار دهید

مرحله 2: استفاده از روغن‌ها یا مرطوب‌کننده‌های پوست کرم‌ها و روغن‌های ملایم، از ایجاد اصطکاک بین پوست غدد پستانی و کف دست جلوگیری می‌کنند. همچنین پس از اعمال کافی، کنترل تکنیک‌های ماساژ را برای شما آسان‌تر می‌کنند. علاوه بر این، با ارائه مواد مغذی و ارتقای سلامت پوست، باعث بزرگ شدن سینه‌ها می‌شوند.

مرحله 3: حرکت دایره‌ای به سمت داخل اگر در هنر ماساژ سینه مبتدی هستید، بهتر است عمل ماساژ را به نوبت انجام دهید. یعنی ابتدا سینه سمت چپ خود را ماساژ دهید و سپس سمت مقابل را (و یا برعکس). برای این منظور سعی کنید دستان خود را به سمت داخل سینه و به صورت دایره‌وار حرکت دهید – یعنی دایره‌های کاملی که به سمت داخل قفسه سینه شما هدایت شوند.

مرحله 4: اعمال فشار متوسط ​​به سینه در این مرحله سینه خود را به آرامی فشار دهید (البته نه در حدی که حتی چیزی احساس نکنید و نه در حدی که آرامش بخش نباشد و به خودتان آسیب برسانید چراکه که سینه‌ها قسمت‌های حساس بدن هستند و باید با احتیاط با آن‌ها رفتار شود). در نهایت مراحل 3 و 4 را برای طرف مقابل بدن خود نیز تکرار کنید. ماساژ سینه برای سفت کردن سینه شلی و افتادگی سینه یکی از مشکلات رایج بسیاری از زنان است، به طوری که به محض درآوردن سینه بند، سینه‌ها شل و افتاده به نظر می‌رسند. این در حالی است که هر زنی دوست دارد سینه‌ای با بافت سفت داشته باشد، تا آن را به رخ دیگران بکشد! از این رو، با انجام مرتب ماساژ می‌توانید سینه‌های خود را سفت، محکم و دایره‌ای فرم کنید.

روش 1 ماساژ سینه‌ها با روغن زیتون – و مواردی چند از این قبیل که در ادامه مقاله به آن اشاره خواهد شد – به سفت شدن سینه‌ها کمک زیادی می‌کند، زیرا روغن زیتون سرشار از اسیدهای چرب و آنتی‌اکسیدان است. برای این منظور، روغن زیتون را روی کف دستان خود بریزید و به هم بمالید تا تولید گرما کنند. سپس برای شروع ماساژ، کف آن‌ها را به مدت 15 تا 20 دقیقه در جهت رو به بالا روی سینه‌های خود بکشید. این روند با تحریک عروق سینه‌ها، باعث افزایش جریان خون و ترمیم سلول‌های آسیب دیده می‌شود. برای اثرپذیری بهتر، این کار هر روز تکرار کنید.

روش 2 یک روش موثر دیگر برای بازیابی قوام سینه‌های افتاده، ماساژ دادن آن‌ها با یخ است. این کار به دلیل سرما، باعث انقباض بافت سینه و سفت‌تر شدن آن می‌شود. برای این منظور، 2 تا 3 تکه یخ را در یک کاسه بریزید و به مدت یک دقیقه با حرکات دایره‌ای در اطراف سینه‌های خود ماساژ دهید. سپس بلافاصله محل را خشک کنید و یک سوتین مناسب بپوشید. سپس به مدت 30 تا 35 دقیقه در حالت درازکش بمانید. روزی سه بار این کار را تکرار کنید. فواید ماساژ پستان ماساژ سینه نه‌تنها باعث فرم گرفتن پستان می‌شود بلکه می‌تواند از برخی بیماری‌ها پیشگیری کند. این فواید شامل موارد زیر است: پیشگیری از سرطان سینه خودآزمایی پستان (BSE) و ماساژ روش‌هایی برای شناسایی سرطان سینه در مراحل اولیه آن هستند.

بر اساس یک مطالعه معتبر، حدود 25 درصد از زنان سرطان سینه خود را از طریق خودآزمایی تشخیص می‌دهند و 18 درصد دیگر به طور تصادفی متوجه سرطان خود می‌شوند. تشخیص سرطان در مراحل اولیه آن ممکن است باعث نتیجه گیری بهتر از درمان شود، بنابراین حتما آن را به عنوان بخشی از برنامه معمول زندگی خود قرار دهید. درمان دردهای عضلانی ماساژ سینه می‌تواند به کاهش درد و تنش در عضلات سینه به شما کمک کند. چراکه عضلات سینة شما ممکن است طی فعالیت‌ها، تمرین‌ها یا ورزش‌هایی که در آن شرکت می‌کنید تحت درد و فشار قرار گیرند. پکتورال یا عضلات مثلثی قفسه سینه‌ها در زیر پستان‌های شما قرار گرفته‌اند؛ بنابراین اگر تنشی در پشت خود ایجاد کنید، با منقبض شدن ماهیچه‌های قفسه سینه شما جبران می‌شوند. ماساژ سینه نسبت به ماساژ پشت (به تنهایی) می‌تواند آرامش پایدارتری برای شما ایجاد کند. یعنی در واقع، اگر فقط پشت خود را ماساژ دهید، پس از اتمام جلسه، مغز شما همچنان تنش را در قفسه سینه شما احساس خواهد کرد. در نتیجه، مغز ممکن است تنش را به پشت شما بازگرداند تا نیروها را در دو ناحیه بدن شما متعادل کند.

ماساژ سینه
ماساژ سینه روشی است که می‌توان از آن برای اهداف بسیاری مثل خوش فرم کردن سینه، شناسایی سرطان سینه، کاهش دردهای عضلانی و بهبود شیردهی استفاده کرد.

مالکیت معنوی مجله سلامت پلاس (healthplusmag.ir) علامت تجاری ناشر است. سایر علائم تجاری مورد استفاده در این مقاله متعلق به دارندگان علامت تجاری مربوطه می باشد. ناشر وابسته یا مرتبط با دارندگان علامت تجاری نیست، و توسط دارندگان علامت تجاری حمایت، تایید یا ایجاد نشده است، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد و هیچ ادعایی از سوی ناشر نسبت به حقوق مربوط به علائم تجاری شخص ثالث وجود ندارد.


لینک سایت مرجع

ماساژ سینه نه‌تنها باعث فرم گرفتن پستان می‌شود بلکه می‌تواند از برخی بیماری‌ها پیشگیری کند.

Image