روش های کوچک کردن سینه در کمترین زمان

زیبایی و تناسب اندام

روش های کوچک کردن سینه در کمترین زمان

ورزش کوچک کردن سینه یکی از راه های کاهش سایز سینه ها است. شاید امروزه داشتن سینه‌های تقریبا بزرگ یک فرم بدنی ایده‌آل بنظر برسد. اما سینه‌های بزرگ مشکلات و عوارضی را به دنبال دارد.

افرادی که سینه بزرگی دارند متوجه این مشکلات هستند و در پی حل مشکل هستند.

علت بزرگی سایز سینه خانم‌ها

رشد پستان در طول زندگی زن رخ می‌دهد. ممکن است برخی از خانم‌ها سینه‌های بزرگ‌تر را ملاکی برای اندام ایده‌آل بدانند؛ اما ممکن است سینه‌های بزرگ برای برخی از زنان با ناراحتی‌ و درد (ناحیه گردن و کمر) همراه باشد.

پس برای جلوگیری از این آسیب ها با راهکارهای تغذیه یا ورزش برای کوچک کردن سینه بیش تر آشنا شوید. سینه‌ها از بافت های چربی و ماهیچه‌ و غدد هورمونی و شیری تشکیل شده‌ است. بافت نرم داخل پستان را بافت چربی تشکیل داده‌است.

اگر کوچک کردن سینه‌های بزرگ برای شما یک کابوس شده است. شاید تغییرات هورمونی در بدن‌تان عامل اصلی افزایش سایز این بافت شده است. پس اگر این چنین است، افزایش سایز سینه به مرور اتفاق می‌افتد. عوامل دیگر نیز در افزایش سایز سینه مؤثر است.

  • چاقی
  • بارداری
  • ژنتیک
  • مصرف برخی داروها

تمرینات ورزشی هوازی و تغذیه مناسب ترفندهایی برای کاهش سایز سینه است.

 

ورزش کوچک کردن سینه در يک هفته

ترفندهای ورزشی برای کوچک کردن سینه شامل تمرینات بدنسازی و تمرینات هوازی است. به طور کلی انجام تمرینات ورزشی تأثیر بسیار زیادی در زیبایی و سلامت اندام فرد دارد. توجه کنید ورزش در کنار برنامه غذایی استاندارد شما را به هدف‌تان نزدیک می‌کند.

1. انجام تمرینات هوازی مختلف

بهترین و ساده‌ترین ورزش کوچک کردن سینه، تمرینات هوازی مثل: دوچرخه، طناب‌زدن، تردمیل و پیاده‌روی است. این تمرینات متابولیسم (سوخت‌ و ساز) بدن را افزایش می‌دهد. در نتیجه باعث تخریب ذخیره چربی پستان و کوچک کردن سینه خواهد شد.

تمرینات کاردیو برای کاهش وزن کلی بدن بسیار موثر است. توصیه می‌‌شود سه جلسه یک ساعتی در هفته را به رقص، زومبا یا شنا اختصاص دهید. این تمرینات باعث کاهش وزن کلی بدن به خصوص سینه‌ها می‌شود. برای رسیدن به نتیجه فوق‌العاده و جلوگیری از شُل شدن و افتادگی سینه تمرینات هوازی و بدنسازی را با هم ترکیب کنید.


نکات تغذیه‌ای برای کوچک کردن سینه

در گذشته با کاهش مصرف غذایی و محدود کردن آن‌ها به کاهش وزن می‌پرداختند. گرسنگی شدید و طولانی مدت را تجربه می‌کردند. اما در آخر چیزی جز لاغری موقتی و از بین رفتن پوست و ریزش مو نصیب فرد نمی‌شد.

امروزه با شناسایی بیشتر ماده غذایی و تأثیرات هر کدام بر بدن بدون تجربه گرسنگی شدید هر ماده مغذی را دسته‌بندی می‌کنند. یا این که چه ماده غذایی در افزایش متابولیسم بدن مؤثر است و باعث کاهش وزن می‌شود. برای کاهش سایز سینه نیز تغذیه بالطبع مؤثر است.

1. مصرف چای سبز در رژیم غذایی

چای سبز یکی از دمنوش‌‌های طبیعی برای کاهش وزن است. این نوشیدنی حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است. همچنین سوخت‌ و ساز بدن را برای چربی‌‌سوزی و کالری‌‌سوزی سرعت می‌بخشد. پس در کاهش چربی های سینه مؤثر است. علاوه ‌بر این نوشیدن چای سبز در طول روز انرژی شما را افزایش می‌دهد.

2. مصرف پودر زنجبیل در غذا و نوشیدنی

زنجبیل مانند چای سبز به ‌عنوان یک محرک چربی‌ سوز طبیعی باعث افزایش سوخت‌وساز بدن، کاهش وزن و در نهایت کوچک شدن سینه است. می‌توانید از پودر زنجبیل در طبخ غذا یا همراه چای مصرف کنید. مصرف زنجبیل به صورت روزانه سه مرتبه برابر با کاهش وزن و سایز سینه است.

3. مصرف بذر کتان در غذا

تخم بذر کتان یک ماده اصلی برای کاهش وزن کلی بدن است. این ماده دارای اسید های چرب مفید است. برخی اسیدهای چرب به ‌ویژه اسیدهای چرب امگا 3 برای بهبود عملکرد درست مغز، کاهش فشار خون و تنظیم هورمون‌ها ضروری است.

قبل از این که شروع به ورزش کوچک کردن سینه کنیم. باید ابتدا بدانیم که علت بزرگی سینه ها چه هستند. گاهی ممکن است عدم تعادل هورمونی باعث افزایش سایز سینه باشد. بنابراین باید به روش دیگری و با مصرف داروی گیاهی یا مراجعه به پزشک این مشکل را حل کنیم. از این رو با مصرف بذر کتان این تعادل هورمونی تا حدی ایجاد خواهد شد.

از آنجا که بدن ما برخی مواد مغذی مورد نیاز را تولید نمی‌کند. پس ما باید با مصرف بعضی غذاها این کمبود را جبران کنیم. تخم کتان و ماهی سالمون از نظر اسیدهای چرب امگا ۳ بسیار غنی هستند.

پس تنظیم استروژن در کاهش سایز سینه مؤثر است. همچنین با اثرگذاری بر بهبود فرآیندهای هضم برای افزایش سوخت ‌و ساز بدن مفید است. تخم کتان را به غذای خود اضافه کنید یا با آب بنوشید.

 

تأثیر لباس زیر در کوچک کردن سینه

انتخاب لباس زیر مناسب در کوچک به نظر رسیدن سینه‌ها و کاهش سایز سینه تأثیر بسزایی دارد. همچنین لباس زیر مناسب از افتادگی سینه و بزرگ‌‌تر جلوه دادن آن جلوگیری می‌کند.

لباس زیر باید سینه‌ها را جمع و جور نشان دهد و مناسب سایز خودتان باشد. چون اگر لباس زیر خیلی تنگ یا خیلی گشاد بپوشید. سینه‌هایتان در معرض افتادگی و  بزرگ‌ شدن قرار می‌گیرند.

روش های کوچک کردن سینه در کمترین زمان
چای سبز یکی از دمنوش‌‌های طبیعی برای کاهش وزن است.

مالکیت معنوی مجله سلامت پلاس (healthplusmag.ir) علامت تجاری ناشر است. سایر علائم تجاری مورد استفاده در این مقاله متعلق به دارندگان علامت تجاری مربوطه می باشد. ناشر وابسته یا مرتبط با دارندگان علامت تجاری نیست، و توسط دارندگان علامت تجاری حمایت، تایید یا ایجاد نشده است، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد و هیچ ادعایی از سوی ناشر نسبت به حقوق مربوط به علائم تجاری شخص ثالث وجود ندارد.


لینک سایت مرجع

تمرینات ورزشی هوازی و تغذیه مناسب ترفندهایی برای کاهش سایز سینه است.

Image